A kép forrása: Formula
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
Az F1-es évadnyitó Ausztrál Nagydíjtól kezdve plusz kamerákkal figyelik meg a hátsó szárnyak mozgását, amely a bahreini teszten újra fókuszba került.
Az FIA döntése nyomán extra kamerákat fognak felszerelni az F1 autókra Melbourne-től kezdve, hogy megfigyelhessék a légterelők viselkedését a pályán. A tavalyi „mini-DRS-ügy” miatt szigorították a szabályokat az FIA részéről, illetve módosítaniuk kellett a wokingi McLarennek a szárnyukon. Pierre Wache, a Red Bull technikai igazgatója szerint több csapatnál még mindig használnak olyan trükköket, mint a mini-DRS. A Mercedes és más csapatoknál is feltűnt, hogy a hátsó szárnyak nagy tempónál hátrahajolnak, ezért a Nemzetközi Automobil Szövetség extra megfigyelést rendelt el ezen a területen. A plusz kamerákat a versenygépekre a következő hétvégén, az Ausztrál Nagydíjra, felszerelik, hogy a FIA jobban monitorozhassa a légterelők viselkedését a pályán. A szándék a szárnyak viselkedésének jobb megértése és felmérése, de komolyabb tesztek is várhatók a következő versenyektől az aerodinamikai elemek hatékonyságának ellenőrzésére.